شهردار منطقه ۲۲ گفت: ۱۵۰۰تماشاگر شهرستانی هفتاد و هفتمین شهرآورد تیم های استقلال و پرسپولیس همزمان با برپایی اردوگاه اسکان موقت ۲ هزار متر مربعی، یک شب پیش از برگزاری شهرآورد مهمان منطقه ۲۲ بودند.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: این برنامه طبق روال گذشته با اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی همچون اجرای مسابقات ورزشی روپایی و دارت همراه با اهدای جوایز، گفتمان
دینی با حضور ۱۵ نفر روحانی، برپایی سامانه نشاط همچنین توزیع پکیجهای شام و صبحانه، همراه بود.

شهردار منطقه ۲۲تصريح كرد: با توجه به تدابیر دکتر قالیباف شهردار تهران مبنی بر حمایت از ورزش و ورزش دوستان همچنین ساماندهی وضعیت تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال برای هفتمین بار متوالی از پنجشنبه شب و یک شب پیش از برگزاری شهرآورد هفتاد و هفتم،اردوگاه موقت و مسقف ۲ هزار متر مربعی در بلوار غربی استادیوم ، مقابل در غربی این ورزشگاه برپا شد.

مرادي در پايان خاطر نشان کرد: در این اقدام که با هدف تامین آسایش تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال و با هماهنگی و مشارکت معاونتهای مختلف شهرداری منطقه، یگان ویژه ناجا، اداره راهنمایی و رانندگی منطقه، آتش نشانی ،هلال احمر، اورژانس، کارکنان خدمات شهری نواحی و ... صورت گرفت، با توجه به نیاز تماشاگران، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه موقت، غرفه های امداد، آتش نشانی، اجتماعی با توزیع بروشورهای فرهنگی و ... همچون گذشته در محل برپایی این اردوگاه، مستقر شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار