حامد مجیدی بلافاصله پس از ترک بجنورد تمرینات خود را از سر گرفته است تا در هفته دوم لیگ وزنه‌برداری برای تیم‌ملی حفاری ایران وزنه بزند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مجیدی در بیان دلایل جدایی اش از تیم ملی وزنه برداری  به روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: کشیدگی عضله داخلی ران راست و بغل پای چپ باعث شده بود نتوانم آنطور که کادر فنی انتظار دارد تمرین کنم. البته این آسیب دیدگی ها با فیزیوتراپی و آب درمانی برطرف خواهد شد اما با توجه به فشار بالای تمرینات در فاصله کمتر از یک ماه و نیم تا رقابتهای جهانی با صلاحدید آقای باقری اردوی تیم ملی را ترک کردم تا مبادا آسیب دیدگی پایم تشدید شود.

وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم کشورمان با بیان اینکه تمریناتش را در رشت و در سالن نامجو پیگیری می کند تا در هفته دوم لیگ برای ملی حفاری روی تخته برود، تصريح کرد: اگر می خواستم در رقابتهای جهانی شرکت کنم باید ریسک می کردم که این موضوع می توانست برای من به قیمت از دست رفتن رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی  تمام شود. اما الان ضمن حضور در رقابتهای لیگ به مداوای آسیب دیدگی هایی که دارم می پردازم تا بعد از رقابتهای جهانی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوم و خودم را برای بازیهای آسیایی 2014 اینچئون آماده کنم.
برچسب ها: مجیدی ، آسیایی ، لیگ ، حفاری ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار