رییس اداره آموزش بهره برداران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ترویج با غنی سازی علمی و فنّی کشاورزان موجبات تغییر رفتارهای فنّی آنها شده و با کاهش هزینه های تولیدی موجبات رقابت تولیدکنندگان را مهیّا می کند.

رضایی الماس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: افزایش دانش فنّی کشاورزان، استفاده بهینه از نهاده های تولیدی و افزایش تولید در نهایت افزایش درآمد کشاورزان را به دنبال دارد.

وی با اشاره ای به مزایای به کار بردن سیستم های نوین کشاورزی در واحدهای تولیدی تشریح کرد: اقتصادی پویا، افزایش تولید و عملکرد در واحدهای تولیدی با به کار بردن سیستم های نوین کشاورزی و آموزه های ترویجی از هم اکنون در واحدهای تولیدی برای تولیدکنندگان قابل پیش بینی است.

رییس اداره آموزش بهره برداران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی دانش بهره برداران را با تولید محصولات باکیفیّت مرتبط دانست ادامه داد: تلاش برای تولید محصولاتی باکیفیت نیز از نتایج افزوده شدن به دانش بهره برداران است.

رضایی الماس از برپاشدن بازارهای جهانی با حضور تولیدکنندگان توانمند ایرانی خبر داد و تاکید کرد: بازارهای جهانی با تولیدکنندگان توانمند ایرانی و سربلند در حماسه اقتصادی به گونه ای دیگر برپا خواهند شد/س

برچسب ها: اقتصادی ، آموزه ، ترویجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.