فرمانده مرزباني خوزستان از توقيف يكصد هزار ليتر سوخت قاچاق(گازوييل) قبل از خروج از كشور در نوار ساحلي آبادان و ماهشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سرهنگ عبدالله نظرپور گفت: اين چند محموله سوخت قاچاق كه در لنج ها و مخازن برزنتي شناور جاسازي شده بود قبل از خروج از كشور و انتقال به بازار فراورده هاي نفتي خليج فارس توسط ماموران درياباني استان توقيف و ضبط شد.

وي گفت: ماموران پايگاههاي درياباني ماهشهر و آبادان محموله هاي سوخت قاچاق را پس از انتقال به سواحل ، به نماينده شركت پخش فراورده هاي نفتي تحويل دادند.

فرمانده مرزباني خوزستان ، سودجويي و اختلاف بهاي فراورده هاي سوختي داخل با بازارهاي جهاني را علت ظهور قاچاق سوخت در استان عنوان كرد و گفت: مرزباني استان با پديده مخرب قاچاق با همه اشكال آن برخورد قانوني كرده و مي كند.

در دو سال اخير با افزايش نرخ ارز و ثابت بودن قيمت فراورده هاي نفتي در كشور ، روند قاچاق سوخت از مرزهاي آبي خوزستان رو به افزايش بوده است.

در سال جاري حدود يك ميليون و ۵۰۰ هزار ليتر سوخت (گازوييل) قاچاق قبل از خروج ، در سواحل و مرزهاي دريايي استان خوزستان كشف و ضبط شده است.

استان خوزستان حدود بيش از ۳۰۰كيلومتر مرز دريايي و آبي دارد./ز
برچسب ها: قاچاق ، سوخت ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.