عضو و سخنگوی حزب کارگزاران ایران اسلامی راه اصلاح طلبان را راه مردم و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: نباید لحظه ای از بودن در کنار مردم و حل مشکلات آنان غفلت کرد.

حسین مرعشی در همایش سراسری قدردانی از اعضای ستاد ملی جوانان اصلاح طلب کشور در شهر فرخشهر با تحلیل شرایط کشور و مقایسه آن با سوریه، مصر و عراق افزود: به فرموده امام راحل، مسئولان هرجا با مشکلی مواجه شدند، مردم را باید به صحنه بیاورند تا مردم خود، مشکل را حل کنند.
وی اظهار داشت: اگر تاکنون در عراق امنیت حاکم نشده یا کشور مصر نیز به امنیت نرسیده است، به دلیل طولانی شدن دوره استبداد در آن کشورهاست و هنگامی که عده ای غیر از مردم به جای آنان تصمیم گیری کنند، اقتدار ملی به تدریج کاهش می یابد.
مرعشی همچنین با تحلیل نتایج انتخابات ۹۲ و حضور مردم در عرصه انتخابات تاکید کرد: اقیانوس خروشان ملت ایران با توصیه بزرگان و سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم صیانت از رای مردم به صحنه آمد و مردم، سرنوشت انتخابات را تغییر دادند و امید را در کشور زنده کردند.
عضو و سخنگوی حزب کارگزاران ایران اسلامی با تاکید بر لزوم ثبات در سیاست ها و جدیت در کار به عنوان لازمه کار در کشور گفت: ثابت قدمی رئیس جمهوری در تحقق وعده های انتخاباتی و برنامه ریزی برای حل مشکلات، آینده کشور را امیدبخش کرده است.
وی تصریح کرد: باید مردم را در صحنه نگه داشت، قدر کار مردم را دانست و پیوند و ارتباط خود را با مردم مستحکم کرد و این موضوعات از اصول لازم اصلاح طلبی است.
همایش سراسری قدردانی از اعضای ستاد ملی جوانان اصلاح طلب کشور با حضور حدود ۵۰۰ عضو این ستاد از استان های مختلف کشور و جمعی از سیاسیون در تالار مهر فرخشهر در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.