مدير كل كميته امداد امام خميني استان ايلام گفت: اين سازمان بر اساس تفاهم نامه اي كه با بسيج سازندگي سپاه ايلام منعقد شده در زمينه محروميت زدايي با كميته امداد اين استان مشاركت خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ايلام، علي حسين احمدي  در نشست با مسوول بسيج سازندگي استان ايلام بيان كرد: بسيج سازندگي داراي ظرفيت هاي بسيار مطلوبي است و اين نهاد در تلاش است از اين توانمندي ها بهره گيري كند.


وي ادامه داد: علاوه بر بسيج سازندگي گروه هاي جهادي يكي ديگر از ظرفيت هايي است كه كميته امداد در سال هاي گذشته در زمينه محروميت زدايي در اين استان از آنها بهره گيري كرده است.


احمدی گفت: در سالي كه به نام جهاد اقتصادي نامگذاري شده وظيفه داريم در جهت رفع نيازهاي مددجويان و كم كردن مشكلات اقتصادي آنان تلاش بيشتري به عمل آوريم.


مسوول بسيج سازندگي استان ايلام نيز در اين نشست گفت: اين سازمان در جهت همكاري با كميته امداد استان در زمينه محروميت زدايي از مناطق مختلف استان آمادگي كامل دارد.


سرهنگ علي عبدي افزود: اين سازمان در سال هاي اخير برنامه هاي مختلفي را در جهت كمك به نيازمندان ارايه كرده و در تلاش هستيم با همكاري كميته امداد اين برنامه ها را افزايش دهيم.


وي اين برنامه ها را شامل، ايجاد اشتغال، برنامه هاي فرهنگي و آموزشي، توزيع بسته هاي بهداشتي و خوراكي و برنامه هاي ديگر عنوان كرد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.