امام جمعه موقت شهرستان ساری گفت: برنامه ریزی برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال ضروری است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری حجت الاسلام یوسف پور در خطبه های دیروز نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه مشکل رفاه، کار و اشتغال مردم جامعه باید از طریق بخش تعاون حل شود افزود: مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید برای برطرف کردن مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال برنامه ریزی صحیح داشته باشند.

وی با بیان اینکه 1 تا 10 ذیقعده دهه کرامت نامگذاری شده است تصریح کرد: باید در مراسم این دهه برنامه های خلاف شان و شرع ائمه برگزار نشود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به میلاد حضرت معصومه(س) و نامگذاری روز دختر گفت: دختران جامعه با الگو و اسوه قرار دادن حضرت معصومه(س) پاکدامنی، عفت و حیا را در جامعه از برنامه های اصلی خود بدانند.

حجت الاسلام یوسف پور افزود: چرا دختران و پسران جامعه اسلامی هویت و شخصیت خود را در خیابان گردی به دست می آورند و این عیب بزرگ را باید از جامعه اسلامی دور کنند.

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت مازندران همچنین با اشاره به هفته حج تصریح کرد: حجاج باید سه قوه غضب، شهوت و عقل را در نهاد خود کاملاً کنترل کنند تا تزکیه نفس تحقق پیدا کند.

حجت الاسلام یوسف پور با توجه به شرایط حساس کشور در زمینه تورم، نگرانی مردم از تحریم ها و مشکلات دیگر گفت: مسئولان نظام باید برای حل این وضعیت حساس در کشور یک عزم جدی و ملی برای فراهم کردن یک رفاه و آرامش نسبی در جامعه تلاش کنند.

وی با توجه به وضع خطرناک منطقه (وضعیت سوریه و عراق و بحرین) خواستار همدلی و وحدت مسئولان نظام شدو افزود: مردم و رسانه با رویکردی عاقلانه نقش مهمی در رفع این مشکلات دارند./س

برچسب ها: اشتغال ، رفع ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.