معاون فرهنگی رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه برای جلوگیری از پوسیدگی های درونی جامعه و مبارزه با فساد احتمالی عزمی جدی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی در آیین راه اندازی معاونت فرهنگی دادگستری های کشور در استان اردبیل افزود: در جبهه کنونی که دشمن استراتژی تخریب از درون را پیش گرفته نقش دستگاه قضایی به عنوان دستگاه ضامن سلامت درونی جامعه و نظام و دستگاه ها بیش از پیش نمایان است.

وی کار قضات و کارمندان دستگاه قضایی مبنی بر حفظ نظام از درون را جهادی بزرگ دانست و گفت: زمانی دستگاه قضایی خواهد توانست ضامن حقیقی سلامت درونی نظام واقع شود که خودش و کارمندان و قضات اش از سلامت واقعی اخلاقی برخوردار باشند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: ایجاد معاونت فرهنگی در قوه قضاییه و دادگستری های سراسر کشور در این راستا است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش امام خمینی (ره) در ایجاد و تقویت خودباوری و اراده در مردم اشاره کرد و گفت: امام به ما یاد داد همت و حرکت در سایه ولایت قدرتی بزرگ است که می تواند تمام ظالمان را به زانو درآورده و حکومت های تا دندان مسلح را سرنگون کند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران برکت انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را امانت بزرگی دانست و افزود: پاسداری ازخون شهدا و آرمان های امام مسوولیتی بسیار سنگین است که کوچکترین کوتاهی و بی برنامگی زیان های سنگین و جبران ناپذیر شخصی و اجتماعی را در دنیا و آخرت درپی خواهد داشت.

وی با اشاره به این که به برکت رهبری و ولایت تمام توطئه ها علیه نظام از تاریخ پیروزی انقلاب تاکنون خنثی شده همگان را به هوشیاری در برابر جریانات فرا خواند.

وی گفت: ما ولی عصر و نایب و خط و مسیر مشخص داریم و تنها دلهره و نگرانیمان باید این باشدکه از خیمه ولایت خارج نشویم/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.