شهردار ناحیه 7 منطقه از برگزاری مانور تخلیه و اسکان اضطراری در غرب تهران خبر داد.

سلمانیان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقای آمادگی گروه های دوام و شهروندان مانور تخلیه و اسکان اضطراری با مشارکت شهروندان و شورایاری محله، ادارات، آب، برق، گاز، مخابرات، هلال احمر، بهزیستی، بهداشت و درمان برگزار شد.

وی افزود: هدف از مانور تخلیه و اسکان اضطراری افزایش توانمندی ، هماهنگی بین بخشی، شناسایی صنایع و آمادگی ساختار مدیریتی در هنگام بروز حوادث است.

وی آموزش شهروندان، ایجاد ساختار سیستم فرماندهی حادثه در مجتمع های مسکونی، تقویت سیستم فرماندهی حادثه در مجتمع مسکونی ارتقا آمادگی ساکنین در برابر وقوع زلزله، اقدامات اولیه از جمله تخلیه ساکنین، خود امدادی، دگر امدادی و هدایت مردم به محل امن توسط ستاد مدیریت بحران، آشنایی مردم با امکانات موجود در اسکان اضطراری و محول نمودن مدیریت بحران حوادث به شهروندان را از مهم ترین اهداف این مانور عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این مانور سعی شد تمامی مراحل عملیات اطفا، تویاژ، تخلیه و اسکان حادثه دیدگان توسط اعضای دوام صورت گرفته و طی هماهنگی های صورت گرفته با سایر ارگان ها یکی از نیروهای کارشناس اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر قبل از شروع مانور در محل مستقر و بر نحوه اجرای عملیات از نزدیک نظارت و نقاط ضعف را به اعضای گروه های دوام یادآور شدند./ف

برچسب ها: مانور ، سلمانیان ، تخلیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار