نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت : امروز مفتی های وهابی در عربستان به جای مبارزه با صهیونیست ها برای کشتار زنان ، کودکان و پیرمردان در سوریه فتوا صادر می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی افزود: با پول های سعودی ها ، سلفی ها از اقصی نقاط جهان در سوریه جمع شده و در راستای منویات آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد : این ها بویی از دین و رحمت الهی ندارند و با قتل تمام صفات دینی و انسانی سفاکانه با بمب های شیمیایی کودکان ، زنان و مردان را قتل عام می کنند.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد : عربستان به همراه چند کشور عربی آمادگی تامین هزینه های حمله به سوریه و قتل عام مردم این کشور را به دوش گرفته و با این اقدام پیشاپیش در جنایات علیه مسلمانان با متجاوزان شریک شده است .

حجت الاسلام و المسلمین عاملی بیان کرد : وهابی ها همیشه در خدمت دشمنان اسلام بوده اند و بسیاری از سیاست های آمریکا و صهیونیسم با همراهی و توسط آنها در جهان اسلام پیاده شده است .

او گفت : همین وهابی ها بیش از یک سال در ارایه کمک به دولت مرسی در مصر تعلل کردند و با روی کارآمدن کودتا گران بی درنگ کمک های مالی در اختیار آنها قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تقدیر از اعلام آمادگی جوانان مومن و انقلابی برای حضور در سوریه و دفاع از مرقد مطهر حضرت زینب (س) گفت : سیاست جمهوری اسلامی ایران فعلا در این راستا نیست اما غیرت دینی این مردم ستودنی است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته حج گفت : امروز خانه خدا بواسطه حاکمیت وهابی ها در غربت به سر می برد. مفتی های وهابی با بی اعتنایی به تاکید قران در اطلاعیه ای برائت از مشرکین را اقدامی ضد اسلامی و ارتجاعی اعلام می کنند/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.