سرمربی استقلال گفت: بازی بیشتر از اینکه فنی باشد فیزیکی بود، در کل از این بازی انتظار بیشتری می رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در نشست خبری پایان بازی استقلال و پرسپولیس گفت: از تمام نیروهایی که برای برگزاری این بازی تلاش کردند تشکر می کنم. 
 
وی با تشکر از تیم داوری نیز گفت: بازی فیزیکی بود و هر دو تیم می‌خواستند که رابطه هافبک و خط حمله را قطع کنند.
 
وی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت‌ گلی داشتیم که ساموئل آن را از دست داد اما از این بازی انتظار بیشتری می‌رفت.
 
سرمربی استقلال در خصوص موقعیت های گل این بازی افزود: گل نخوردیم و پنج موقعیت گل داشتیم. در مجموع راضی بودیم و اگر این بازی گل داشت و برد و باخت داشت مردم راضی بودند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: در مجموع بازی بیشتر از اینکه فنی باشد فیزیکی بود. داور می‌توانست یک بازیکن آنها را اخراج کند.
 
وی با اشاره به اینکه بازیکنان استقلال خسته‌اند و نه ریکاوری کرده‌اند و نه بدنسازی، گفت: دنبال رکورد نیستم و دنبال این هستم که تیمم خوب بازی کند.
 
قلعه نوعی افزود: شرایط خوبی نداریم و می‌خواستیم دو شب قبل از بازی به اردو بیایم که نشد.  
 
وی در مورد شرایط مالی استقلال تصریح کرد: شرمنده بازیکنان هستم، امسال شرایط مان بد است و فقط با چند بازیکن تسویه حساب کرده‌ایم و شرایط مالی خوبی نداریم و بازیکنان با این وضعیت تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند.
 
سرمربی استقلال افزود: اگر شرایط مالی خوب بود پاداش بازیکنان را می‌دادیم تا از نظر روحی و روانی به بازیکنان کمک کنیم و آنها در شرایط بهتری قرار بگیرند.
 
وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات ما بدنسازی و مشکلات مالی است و با این شرایط فعلا می‌سازیم.
 
قلعه‌نویی ادامه داد: در موقعیت‌سازی هیچ یکی از دو تیم خوب کار نکردند و بازی فیزیکی بود و کارت‌های داده شده این موضوع را تایید می‌کند. باید فیلم بازی را یکبار دیگر ببینیم. تعویض‌های من روبه جلو بود. در نیمه دوم دو موقعیت بالای 80 درصد داشتیم اما آنها این موقعیت رانداشتند در کرنرها هم برتر از حریف بودیم و دایی هم نظر خودش را دارد و نظرش محترم است و همین که نباختیم خودش کلی است.
 
وی در خصوص داوری بازی گفت: ما هیچ اعتراضی به داوری نداشتم. در بازی با استقلال خوزستان هم از ناحیه داوری ضرر کردیم و فغانی در مجموع خوب بود و هیچ تاثیری در نتیجه بازی نداشت. باید فیلم بازی را ببینم و بعد نظر بدهم.
 
قلعه نوعی در مورد دیدار با بوریرام تایلند در آسیا گفت: از تاج و همکارانش تشکر می‌کنم ولی توقع دارم با توجه به شرایطی که ما داریم و مصدوم داریم بازی با ذوب آهن را برگزار نمی کردند و اگر این کار را بکنند به استقلال ایران کمک کنند وگرنه باز هم مجبوریم تمرین کنیم.
 
قلعه‌نویی در خصوص مصدومیت اکبرپور ادامه داد: باید ام.آر.آی شود، من زمانیکه بازیکن بودم شش تا هشت هفته بدنسازی می‌کردیم و در این فصل برگ‌ریزان هم بازیکنان ما یک به یک مصدوم می‌شوند.
 
سرمربی استقلال در پایان خاطر نشان کرد: بهترین بازیکن هواداران بودند. در مجموع از استقلال توقع بیشتر می‌رود. هفته قبل هم باخته بودیم و 10 روز دیگر باید به آسیا برویم و همین که گل نخوردیم و حریف هم موقعیت 60 درصدی گل هم نداشت نشان دادیم در دفاع عملکرد خوبی داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار