رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت:با توجه به مسکن مهر در پردیس به عنوان عاملی محرک نمودار ساخت مکانهای ورزشی در این شهرستان باید نموداری سعودی داشته باشد.

علی رضا پرویزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: ما در شهرستان پردیس با فعالیت هایی که در حوزه افزایش ساخت مکانهای ورزشی با توجه به بارگزاری جمعیت در این منطقه به شکل پر سرعت می خواهیم بستر را برای فعالیت جوانان و علاقه مندان به ورزش فراهم کنیم و هم اکنون این نیاز را در شهرستان احساس می کنیم.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به لزوم رشد نمودار سعودی ساخت مکانهای ورزشی در شهرستان پردیس تصریح کرد : با توجه به مسکن مهر در پردیس به عنوان عاملی محرک و استقرار انبوهی از جمعیت در این منازل نمودار ساخت مکانهای ورزشی در این شهرستان باید نموداری سعودی داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اضافه کرد :ساخت و ساز هایی در گذشته در این منطقه شکل گرفته است که از لحاظ موقعیت و نوع ساخت با استاندارد ها فاصله داردو این موضوع باعث شده تا نتوان نیاز ورزشکاران را در این منطقه برطرف کردبه همین خاطر با قطع این جریان مسیر حرکت خود را در راه استاندارد سازی هم در این شهرستان انتخاب خواهیم کرد.

پرویزی در خاتمه اظهار داشت:ما نباید مقدار بودجه ای را که از سوی وزارت خانه به ورزش شهرستان پردیس اختصاص داده می شود را بی هوده و بدون اعمال نگاه کارشناسی مصرف کنیم./س


برچسب ها: مسکن مهر ، ورزش ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.