عضو انجمن طراحان گرافیک کشورگفت: هیچ ساز و کاری هنوز در رابطه با آلودگی بصری در پایتخت و شهرستانهای آن مانند پردیس وجود ندارد ومدیران شهری در این وادی نیستند .

محمد جهانی مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد آلودگی بصری در شهرستانهای تهران مانند پردیس گفت:متاسفانه هیچ ساز و کاری هنوز در رابطه با آلودگی بصری در پایتخت و شهرستانهای آن مانند پردیس وجود ندارد .

وی با اشاره به نصب نا مناسب پوستر ها به عنوان بخشی از عوامل آلودگی بصری در تهران و شهرستانهای آن مانند پردیس تصریح کرد :من خودم بار ها سعی کردم و پیشنهاد دادم که نصب پوستر یک معضلی در شهر تهران و شهرستانهای آن است شما اگر یک پوستر تئاتر را بخواهید در دیوار های شهر نصب کنید .

عضو انجمن طراحان گرافیک کشوردر ادامه این مطلب اضافه کرد : به طور مثال جایی وجود ندارد که یک آدمی که کار فرهنگی می کند آن را به مردم اطلاع دهد در کنار پوستر های کلاس کنکور و هزار جور دیگر درو دیوار های شهر را زشت کرده است .

جهانی مقدم در خاتمه با تاکید بر اینکه مدیران شهری در وادی حل مشکلات بصری شهر ها نیستنداظهارداشت:جاها و مکانهایی در شهر برای نصب پوستر های فرهنگی وجود داشته باشد که این موضوع در همه جای دنیا دیده می شود اگر مدیران ما برای این کار جستجویی در فضای مجازی اینترنت داشته باشندمی بینند که چه باید بکنند ولی فکری راجعب این قضیه نمی شود و در این وادی نیستند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.