رئیس پلیس صدور گواهینامه راهور ناجا از جریمه 50 هزاری برای رانندگانی که زمان اعتبار گواهینامه شان گذشته خبر داد.

سرهنگ هویدا در گفتگو با به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: رانندگان جهت تمدید گواهینامه می بایست یک ماه قبل از پایان اعتبار به پلیس +10 مراجعه کنند.
وی افزود:
در صورتیکه عوامل پلیس وسیله نقلیه را جهت اعمال قانون متوقف کنند پس از بررسی مدارک اگر از زمان پایان اعتبار گواهینامه راننده گذشته باشد برابر قانون با راننده برخورد خواهد شد.
این مقام مسئول انتظامی در خاتمه اظهار داشت: جریمه یک سال عدم تمدید گواهینامه 50 هزار ریال است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامبیزحسین پور
۰۰:۰۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سال۱۳۸۸باطل شده
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
سلام

من مدت شش ماه از اعتبار گواهاینامه ام گذشته بود با توجه به داشتن عینک و اعتبار 15 سال راننگی بخاطر گدشتن مدت اعتبار گواهینامه حدود سی هزارتومن بوسیله پلیس راع بشرویه جریمه شدم البته پلیس راه بشرویه منت گذاشت که باید پنجاه هزارتومان جربمه کنم و سی تومان جریمه کرد
Iran (Islamic Republic of)
نادر سیادهنی
۱۲:۱۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
باسلام ؛ تاریخ گواهینامه رانندگی اینجانب بمدت 1ماه میباشد که به اتمام رسیده است و پلیس راه ضمن جریمه 30000 تومانی اظهار داشتند که برای شما جریمه کمتر نوشته ام و نمره منفی هم منظور نمی کنم در صورت امکان راهنمایی بفرمائید که جریمه اتمام تاریخ گواهینامه چقدر میباشد و جریمه به حق بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۴ ۲۹ تير ۱۳۹۳
گواهینامه نامه بنده در تاریخ 27/4/93 تاریخ اتمام آن بود و 28/4/93 ادارات تعطیل بود پلیس اینجانبر را در تاریخ 29/4/93 جریمه نمود این یعنی دیدی لعنت
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۰:۰۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
باسلام و احترام بنظر من هیچ توجیه عقلانی، منطقی و یا شرعی ای ندارد. موقعی موضوعیت خواهد داشت که شما رانندگی کنید و یا مرتکب تخلفی شوید ولی صرف فقط عدم مراجعه برای تمدید، نمیدانم چه وجهی خواهد داشت؟!!!
آخرین اخبار