شهردار منطقه 20 تهران از اجرای 150 ویژه برنامه مناسبتی ایام مبارک دهه کرامت در شهرری قطب مذهبی و فرهنگی شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 20 تهران، عظیم بابایی با اشاره به این مطلب گفت: به مناسبت دهه کرامت که از 16 شهریور آغاز می شود 150 ویژه برنامه مذهبی و فرهنگی در مراکز فرهنگی، مساجد، بوستان ها و سراهای محله منطقه 20 برگزار می شود.
بابایی با اشاره به اینکه شهرری قطب مذهبی و فرهنگی شهر تهران محسوب می شود خاطرنشان کرد:‌ فعالیت های اجتماع محور مدیریت شهری با لحاظ شرایط ویژه منطقه 20 و با تاکید بر ارتقاء سطح فرهنگی شهروندان، مسافران و زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برنامه ریزی می شود.
وی تنوع، تقویت هویت فرهنگی، جذب سلایق اجتماعی و رده های سنی مختلف را از نقاط قوت برنامه های فرهنگی مدیریت شهری برشمرد و تصریح کرد: برپایی همایش امربه معروف و نهی از منکر، مراسم های شب شعر، نمایشگاه های فرهنگی و تورهای نیم روزه و یک روزه گردشگری و مذهبی از فعالیت های فرهنگی در دهه کرامت است.
شهردار منطقه 20 تهران با بیان اینکه بازدید از خانواده شهدا به منظور تقویت و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار از دیگر اقدامات این دهه است افزود: مجموعه جشن های میلاد حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و احمد بن موسی(ع) در تمامی سراهای محله، مراکز فرهنگی و مساجد محله منطقه 20 به مناسبت دهه کرامت برگزار خواهد شد.
گفتنی است ارسال پیامک های فرهنگی با محوریت حکمت های رضوی به شهروندان و نخبگان سطح منطقه ، برپایی مسابقات شهروندی در زمینه حجاب و عفاف و کتاب خوانی و توزیع بسته های فرهنگی با نگرش ترویج فرهنگ امام شناسی از دیگر برنامه های اجتماع محور است که در ایام مبارک دهه کرامت برگزار می شود.
برچسب ها: شهردار ، میزبان ، کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.