الکسی پوشکوف، رئیس کمیته روابط خارجی در مجلس دومای روسیه با اشاره به اصرار باراک اوباما در حمله نظامی علیه سوریه اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا به رئیس جنگ تبدیل شده است.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، الکسی پوشکوف در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که "گفته شده که باراک اوباما نمی خواهد علیه سوریه جنگ راه اندازی کند اما خود رئیس جمهور آمریکا این تابو را شکست ... و در نهایت به بوش جدید و رئیس جنگ تبدیل شد".
گفتنی است که باراک اوباما ضمن متهم کردن دولت سوریه به استفاده از سلاح های شیمیایی از کنگره آمریکا خواست تا درباره اقدام نظامی آمریکا علیه سوریه رای گیری کند و قرار است طی ماه جاری میلادی کنگره درباره این موضوع رای گیری کند.
گفته می شود که پارلمان روسیه در پی اظهارات اخیر باراک اوباما درباره حمله آمریکا به سوریه با موافقت کنگره، اعلام کرد که برای گفتگو درباره تحولات سوریه با کنگره آمریکا گفتگو می‌کند اما کنگره آمریکا نیز با این درخواست روسیه برای گفتگو درباره بحران سوریه را رد کرد.
این در حالی است که پارلمان روسیه خبر منتشر شده درباره تصمیم روسیه برای اعزم هیات پارلمانی به واشنگتن برای گفتگو با کنگره درباره بحران سوریه را تکذیب کرد.
برچسب ها: بین الملل ، اوباما ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار