بيش از 600 مقاله علمي به دبيرخانه كنگره بين المللي امامزادگان از داخل و مقالاتي از دانشگاه هاي معتبر كشورهاي مختلف ارسال شد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، اين كنگره بين المللي براي نخستين بار در كشور به همت سازمان اوقاف و امور خيريه و با همكاري اداره كل اوقاف استان اصفهان و دانشكده تاريخ دانشگاه اصفهان برگزار مي شود.

براساس اين گزارش، دبيرخانه علمي نخستين كنگره بين المللي امامزادگان در مهلت ارسال چكيده مقالات، بيش از 600 چكيده مقاله به دبيرخانه علمي كنگره ارسال شد كه از اين تعداد حدود 400 مقاله براي رفتن به مرحله داوري مجاز شناخته شد كه روي هر مقاله دوبار داوري مي شود و در صورت نياز به داوري بيشتر يك اثر به مرحله سوم و يا چهارم داوري نيز مي رود.

اين گزارش مي افزايد: هفت مقاله خارجي به دبيرخانه كنگره از كشورهاي استراليا، تاجيكستان، عراق، تركيه، افغانستان، قرقيزستان و انگلستان ارسال شده است.

همچنين براساس اعلام معاونت فرهنگي و اجتماعي سازمان اوقاف و امورخيريه مقالاتي كه به كنگره بين المللي امامزادگان ارسال شده به كتاب و لوح فشرده تبديل خواهد شد و در اين كنگره از 50 نفر از برگزيدگان هيئت امناي امامزادگان سراسر كشور تجليل به عمل خواهد آمد.

گفتني است، كنگره بين المللي امامزادگان روزهاي 19 تا 20 شهريور سال جاري در سالن شهداي ارتش اصفهان برگزار مي شود و از صاحبان مقالات برتر كنگره با حضور مسئولان عالي كشور تجليل به عمل مي آيد. /ف


برچسب ها: ارسال ، دبیر ، امامزاده ، گروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار