جدیدترین رنکینگ بازیکنان تنیس روی میز از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد و در این رده بندی ۲۰ بازیکن ایران به دلیل ستاره دار شدن، در معرض حذف از رده بندی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رنکینگ ماه سپتامبر بازیکنان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام شد و طی آن نوشاد عالمیان با 6 پله سقوط در مکان ۵۴ ایستاد.

نیما عالمیان از رده ۲۶۹ به رده ۲۷۱ سقوط کرد،افشین نوروزی بدون حضور در هیچ مسابقه ای از رده ۳۰۶ به رده ۳۰۵ صعود کرد ولی ستاره دار است.
 مهران احدی از رده ۳۳۴ به رده ۳۳۵ سقوط کرد، میدیا لطف الله نسبی با 6 پله سقوط در مکان ۴۴۷ ایستاد و ستاره دار است،

واحد مالمیری از رده ۴۴۵ به رده ۴۶۰ سقوط کره و همچنان ستاره دارسربخشحضور عارف عارف احمدی فر بدون حضور در هیچ مسابقه ا از رده ۵۵۷به ۵۵۲ صعود کرده و همچنان ستاره دار است.

پوریا عمرانی بدون حضور در هیچ مسابقه ای از رده ۵۸۹ به ۵۸۳ صعود کرده  و ستاره دار است.

امین میر الماسی بدون حضور در هیچ مسابقه ای از رده ۶۳۹ به رده ۶۳۰ صعود کرده وهمچنان ستاره دار است.

حمیدرضا طاهر خانی از رده ۶۵۲ به رده ۶۴۵ صعود کرد.

محسن خطیون در رده۶۸۳ ، علیرضا ملارجبی در رده ۷۵۷، محمد فرقدانی ۸۲۳، شایان ملکی در رده ۸۲۶ ،شاکر شجیرات در رتبه ۸۵۷، محمد بوجاریان در رده ۸۷۶ ، محمد علی روئین تن ۹۶۹، حامد باشت باوی در رده ۱۰۲۹ قرار دارند و ستاره دار هستند.

براساس این گزارش، در بخش بانوان. ندا شهسواری از رده ۴۵۸ به رده ۴۶۱و محجوبه عمرانی از رده ۵۳۳ به رده ۵۳۶ ، مریم صامت از رده ۶۲۸ به رده ۶۳۴ سقوط کرده اند.

پریسا صمدی در رده ۶۷۷ ، مهشید صامت در رده ۸۲۸ ، سولماز محمد پور در رده ، ۱۰۷۵زهرا نیاقی ها در رده ۱۱۱۱، سحر رهنما در رده ۱۱۴۷، نوشین میر علایی در رده ۱۱۴۴ قرار دارند و ستاره دار هستند.

زهرا علوی از رده ۱۱۸۳ به رده ۱۱۸۰ صعود کرد، فاطمه جمالی فر از رده ۱۱۹۵ به رده ۱۲۰۳ سقوط کرد این دو به دلیل حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ستاره دار بودن خارج شده اند./مح

برچسب ها: تنیس ، رنکینگ ، ستاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار