اتحادیه های معلمان در انگلیس بار دیگر در اعتراض به مشکلات مالی و شرایط کار اعتصاب می کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردین: معلمان در انگلیس با اعلام برگزاری دو اعتصاب منطقه ای یک روزه در ماه آینده و یک اعتصاب سراسری برنامه ریزی شده برای اواخر این ترم (دوره) آموزشی ظاهرا برای رویارویی جدی با دولت آماده می شوند.

دو اتحادیه اصلی معلمان اعلام کردند فقط در صورتی برنامه اعتصاب را لغو خواهند کرد که مایکل گوو وزیر آموزش به ملاقات و گفتگوی جدی با آنها درباره سطح حقوق و مستمری ها موافقت کند.

معلمان انگلیس طبق برنامه قرار است در اول اکتبر در همه مناطق شرق انگلیس، میدلندز شرقی و غربی و یورکشایر و هامبرساید، اعتصاب کنند. اعتصاب بعدی در هفده اکتبر در شمال شرق، جنوب غرب، لندن و جنوب شرق انگلیس برگزار خواهد شد.

رهبران دو اتحادیه معلمان در بیانیه ای مشترک همچنین اعلام کردند، یک اعتصاب یک روزه در سراسر انگلیس برای قبل از کریسمس برنامه ریزی شده است.

انتظار می رود این اعتصاب ها اختلال وسیعی را در شبکه آموزش در انگلیس به همراه داشته باشد. یک اعتصاب یک روزه معلمان در شمال غرب انگلیس در ماه ژوئن منجر به تعطیلی حدود سه چهارم مدارس شد.

این مناقشه به یک سری اختلاف نظرها درباره سطح مستمری ها، حقوق و شرایط کار از جمله طرح مرتبط کردن پرداخت ها و عملکرد و نتیجتا خاتمه یافتن نظام حقوق سراسری مربوط می شود.

در یک نظرسنجی که به تازگی در انگلیس انجام گرفت، شصت و یک درصد پاسخ دهندگان از مرتبط کردن حقوق معلمان با عملکرد آنها حمایت کردند و هفتاد درصد یا با اعتصاب مخالف بودند یا معتقد بودند اصلا به معلمان نباید اجازه اعتصاب داده شود.
برچسب ها: اعتصاب ، معلمان ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار