مدیر بوستان ولایت از برگزاری جشن بزرگ و جشنواره ترنج در این بوستان خبر داد.

نصر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جشن بزرگ روز ملی دختران و جشنواره ترنج همزمان با روز ملی دختران و میلاد حضرت معصومه(س) در سالن استاد شهریار ضلع جنوبی درب شماره 2 مقابل قلعه شادی بوستان ولایت برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشن بزرگ روز ملی دختران و جشنواره ترنج با مشارکت مدیریت فرهنگی و هنری مناطق 16 17 19 20 و فرهنگسرای بهمن بهاران مهر وال روز 16 شهریور سال 92 از ساعت 4 تا 6 بعدازظهر در بوستان ولایت برگزار می شود.

نصر با اشاره به نحوه ی اجری این طرح گفت: گروه های دختران مدارس راهنمای مناطق 16، 17، 19، 20 در قالب باشگاه ترنج در فرهنگسرای بهمن بهاران مهر ولا در جشنواره ترنج جشن بزرگ روز ملی دختران شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری زیباترین شال سرکردن روسری سر کردن با شاخص های عفاف و حجاب، برگزاری مسابقه سالاد آرایی با توجه به سنجش مهارت های دختران و ایجاد انگیزه در آنها برگزاری مراسم صحیفه خوانی دعای صحیفه 24 سجادیه توسط دختران با موضوع احترام به والدین معرفی دختران و زنان تازه مسلمان از کشورهای مختلف خاطره گویی دختران و زنان تازه مسلمان بررسی موضوعاتی از جمله مقابله با تبلیغات دروغین رسانه ها در خصوص دختران در غرب  محدودیت های حجاب دختران مسلمان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
نصر در پایان با اشاره به برگزاری این طرح افزود: این جشن بزرگ ملی دختران و جشنواره ترنج با حضور ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران شهردار منطقه 19 معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 مدیران فرهنگ سرای بهمن بهاران مهر ولا روز شنبه 16 شهریور ماه از ساعت 4 تا 6 روز شنبه بوستان ولایت برگزار می شود./ف
برچسب ها: دختران ، بوستان ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار