روزنامه گاردین انگلیس مدعی شد:آزمایش های صورت گرفته بر روی لباس ها و خاک نمونه برداری شده از غوطه سوریه در آزمایشگاه های انگلیس نشان می دهد نتایج این تحقیقات مثبت است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛روزنامه "گاردین انگلیس" مدعی شد:آزمایش های صورت گرفته بر روی لباس ها و خاک نمونه برداری شده از غوطه سوریه در توسط متخصصان انگلیس در آزمایشگاه "پورتون داون" نشان می دهد نتایج این تحقیقات مثبت است.

گاردین در ادامه نوشت:باید نتایج این تحقیقات را "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس تایید کند تا بتواند "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه را قانع کند برای به پای میز نشاندن "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه تلاش های بیشتری را بکاربگیرد.

گاردین در ادامه افزود:نمونه های ارسال شده از سوریه به آزمایشگاه های انگلیس با نمونه های ارسالی به آمریکا که شامل موی سر و خون است و آزمایش آنها در آمریکا صورت گرفته،متفاوت است.

در عین حال دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس در گفتگو با شبکه خبری بی‌بی‌سی اعلام کرد: محققان انگلیسی مدارک جدیدی در اختیار دارند که نشان می‌دهد، در حمله ماه گذشته به حومه دمشق از تسلیحات شیمیایی استفاده شده است.

نخست‌وزیر انگلیس این نظر را رد کرده است که با توجه به رای منفی پارلمان به اقدام نظامی علیه سوریه دست او دیگر در مواجهه با بحران سوریه باز نیست.

برچسب ها: روزنامه ، گاردین ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار