گزارشگر با سابقه فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم فردا یک دربی خاطره‌انگیز را در سایت باشگاه پرسپولیس گزارش کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ اسکندر کوتی درباره پخش اینترنتی - رادیویی دربی 77 از سایت باشگاه پرسپولیس گفت: بر اساس توافقی که سایت باشگاه با شبکه اینترنتی ایران صدا داشته است، برای اولین بار در کشور دربی معروف پایتخت از طریق سایت باشگاه پرسپولیس به شکل اینترنتی - رادیویی توسط بنده گزارش خواهد شد.

وی افزود: این اقدام جالبی است که باشگاه پرسپولیس انجام داده و قطعا برای اجرایی کردن آن زحمات زیادی متقبل شده تا بتواند علاوه بر پوشش اخبار و تصاویر، خدمات دیگری نیز به هواداران خود ارائه کند. برای بنده نیز باعث افتخار است که برای پرطرفدارترین باشگاه آسیا و هوادارانش این بازی را گزارش خواهم کرد.

کوتی تصریح کرد: پرسپولیس به گفته کنفدراسیون فوتبال آسیا محبوب‌ترین تیم قاره کهن است و با حضور تیم‌های حرفه‌ای در آسیا، هنوز هم از بیشترین هواداران بهره می‌برد و امیدوارم که فردا این دربی خاطره انگیز و جذاب را گزارش کرده و آنهایی که این گزارش را از طریق سایت باشگاه پرسپولیس می‌شنوند از گزارش بنده راضی باشند.

اسکندر کوتی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا سال‌هاست برای تلویزیون بازی‌ها را گزارش نمی‌کند، گفت: از سال 85 به بعد در تلویزیون گزارش نمی‌کنم و دوست هم ندارم این کار را انجام دهم. اینکه یک جوان 30 ساله بیاید و به بنده با سال‌ها سابقه بگوید این حرف را بزن و آن حرف را نزن، برایم پذیرفتنی نیست چرا که احساس می‌کنم هم اطلاعات رسانه‌ای بنده و هم دانش فوتبالی‌ام بیشتر از این قبیل افراد است. البته با وجود گزارشگران جوان اما توانمندی مثل عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی نیازی نیست که بخواهم گزارش کنم.

کوتی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده در سال‌های اخیر برای رادیو جوان و رادیو البرز بازی‌های مهم ملی و باشگاهی را گزارش می‌کنم و اینطور نیست که این کار را کنار گذاشته باشم و حالا نیز برای هفتمین بار دربی را گزارش خواهم کرد اما اینبار برای سایت باشگاه پرسپولیس و امیدوارم گزارش جالبی از کار در بیاید. بنده دیداری که 3 بر 2 به سود پرسپولیس پایان یافت و ایمون زاید گل‌های آن را به ثمر رساند، برای رادیو ورزش گزارش کردم که یکی از بیاد ماندنی‌ترین دربی‌ها بود.

گزارشگر با سابقه فوتبال کشورمان درباره اینکه بازتاب گزارش وی در سایت باشگاه پرسپولیس از طریق اینترنتی با استقبال هواداران و رسانه‌ها همراه بوده، گفت: در کامنت‌ها و برخی خبرگزاری‌ها خواندم که از واژه نوستالوژیک استفاده کرده بودند. امیدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کرده و گزارشات عامه‌پسندی داشته باشم.

کوتی در پاسخ به این سوال که طرفدار پرسپولیس است یا استقلال گفت: اجازه بدهید بگویم طرفدار تیمی نیستم. در ماهشهر که بودم کاپیتان تیم پرسپولیس ماهشهر بودم و قبل از آن در اهواز به عضویت تیم تاج در آمده بودم. البته بنده بازیکن تیم پاس بودم ولی به من گفتند اگر می‌خواهی دیپلمت را دریافت کنی باید در تیم استقلال بازی کنی که بنده اجبارا به تیم تاج اهواز رفتم.

کوتی درباره پیش‌بینی نتیجه بازی دربی گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس با اختلاف یک گل می‌برد و زننده گل برتری به تصور بنده سید صالحی خواهد بود./آق
برچسب ها: کوتی ، گزارش ، رادیو ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار