شاید عجیب باشد اما اگر یک روز بدانید دیوارهایتان با شما حرف می زنند چه حسی پیدا می کنید؟ برای پیدا کردن جواب این سوال تا پایان گزارش با ما باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛اول از هر چیز باید یک مژده ای بدهیم برای شما دوستداران اینترنت ، یا به عبارتی معتادان به اینترنت!! آیا می توانید حدس بزنید؟؟!!



یک شرکت اسپانیایی با یک محصول جدید آمده به نام  Openarch ؛ طوری که شما می توانید تمامی دیوارهای خانه خود را به یک نمایشگر بزرگ آنلاین تبدیل کنید، که می تواند راهی نهایی برای دسترسی همیشگی شما به دنیای آنلاین باشد.
در واقع این دیوارها به نمایش سایتها و تصاویر با اندازه واقعی دوستان در زمان گفتگوی آنلاین می پردازد.همچنین می توان آنها را از هر جا و حتی از درون تختخواب با حرکات بدن و یا کلام کنترل کرد.که این سیستم از پروژکتورها و حسگر هایی استفاده می کند که در حال حاضر در دسترس هستند.


 تازه جالب تر اینکه ، سازندگان این محصول قصد دارند که این سیستم را جایگزین صفحه کلید و کنترل از راه دور کنونی کنند که برای تعامل با فناوری اینترنت مورد نیاز است.هر چند به گفته سازندگان ، بیشتر این فناوری نامحسوس خواهد بود اما در حال حاضر یک خانه تجربی ،  برخوردار از این فناوری ساخته شده که فردی در آن سکونت داشته و از این فناوری استفاده می کند.



 در واقع این پیش ساخت از دوربین هایی مانند کینکت مایکروسافت برای پیگیری کاربر استفاده کرده و به وی اجازه می دهد تا با حرکت دست در میان هوا از گزینه های انتخاب در دنیای مجازی بهره ببرد. این پروژه سه سال پیش آغاز شده است و نمونه پیش ساخت کنونی با استفاده از فناوری های موجود در بازار در خانه های شمال اسپانیا ساخته شده است.



گزارش از: مريم عبدالهي
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۳:۲۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
عالیه اگه اینجا بیاد دیگه راحت میشیم حتی از تخت خوابمون هم میتونیم بازی کنیم وکارای اینترنتی مونو انجام بدیم
آخرین اخبار