معاون حمل و نقل ترافيک شهرداري منطقه 18 از بهسازي معابر اصلي وليعصر شمالي در اين منطقه خبر داد.

سالمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجراي طرح بهسازي معابر اصلي وليعصر شمالي منطقه 18 به منظور بهبود تردد و رفاه حال شهروندان همزمان با فرا رسيدن سال تحصيلي جديد در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافيک شهرداري منطقه 18 قرار دارد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: در اين طرح معابر اصلي و پياده روهاي خيابان مفتح واقع در وليعصر شمالي منطقه 18 مرمت و بهسازي خواهد شد.
سالمي با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: اين طرح با آماده باش اکيپ‌هاي اجرائي اداره فني عمران و ترافيک ناحيه يک شهرداري منطقه 18 در دست اجرا است.
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: مرمت و بهسازي روکش آسفالت پياده روهاي ضلع غربي خيابان مفتح به طول 165 متر مربع با هزينه‌اي بالغ بر 6 ميليون تومان از اقدامات اجرايي اين طرح است.
سالمي در پايان با اشاره به اقدامات ديگر معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 18 افزود: خط کش محوري معابر فاقد ايمني، بهسازي، نصب و جانمائي علائم و تجهيزات ترافيکي در مبادي و معابر پر تردد بنا به نياز شهروندان رسيدگي به پيام‌هاي شهروندي در مراکز سامانه 137 و 1888 از اقدامات ديگر معاونت حمل و نقل ترافيک شهرداري منطقه 18 است./ف
برچسب ها: طرح ، مهر ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.