معاون کاهش تقاضا و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر از ابلاغ سند جامع درمان معتادان بهبود یافته به عنوان دومین سند ستاد مبارزه با مواد مخدر تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، دکتر بابک دین پرست در بازدید از اردوگاه در دست ساخت شهید لاجوردی ایرانشهر به بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکاری مناسب جهت برطرف کردن مشکلات پرداخت.

وی همچنین در جلسه‌ای که در فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر برگزار شد از ابلاغ سند جامع درمان معتادان بهبود یافته به عنوان دومین سند ستاد مبارزه با مواد مخدر تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

دین پرست همچنین تخصیص بودجه جهت مکانهایی برای ترک اعتیاد معتادان و تبصره‌های ماده 16 موضوع اردوگاه ترک اعتیاد و بررسی موارد و مشکلات موجود در شهرستان جهت راه‌اندازی اردوگاه ماده 16 در شهرستان ایرانشهر را از دیگر برنامه‌های سفر خود بیان کرد.

در این جلسه بابایی مدیرکل زندانهای استان اظهار امیدواری کرد با افتتاح اردوگاه جدید ایرانشهر 4000 زندانی بومی استان که در زندانهای دیگر استانها نگهداری می‌شوند به استان منتقل شوند تا مشکلات خانواده‌های آنها به حداقل برسد.
منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.