رئیس هیئت‌های مذهبی استان اردبیل گفت: وهابیت یک غده سرطانی واقعی است که جامعه اسلامی را لکه‌دار کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام سید ابراهیم میر عباس‌زاده در مورد فتنه وهابیت در اردبیل اظهار داشت: هدف این غده سرطانی که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی به جامعه اسلامی تزریق شده، از بین بردن اتحاد و ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام برای به خطر انداختن جامعیت و خاتمیت دین اسلام به فکر ایجاد یک فتنه در میان جامعه اسلامی شدند که الان این فتنه با نام وهابیت دامن اسلام را فرا گرفته است.

میر عباس‌زاده خاطر نشان کرد: هدف این گروه ضاله و انحرافی از بین بردن اصل و پایه نظام اسلامی است و اساس کار این گروه ضربه وارد کردن به اعتقادات مردم است به طوریکه سران وهابی به تازگی فتوایی دادند مبنی بر اینکه اگر اهرام ثلاثه مصر و قبور فراعنه مصر را هر کس زیارت کند ایمانش هر روز کامل‌تر می‌شود.

این روحانی مشهور اردبیلی افزود: این فرقه در کنار توطئه آمریکایی، صهیونیستی قصد دارند بین برادران شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند به طوریکه در سوریه اهل تسنن را مورد کشتار و سلاخی قرار دادند و سر کودکان بیگناه را از تن جدا می‌کنند و ندای اسلام‌خواهی سر می‌دهند.

وی بیان کرد: اینان در حقیقت نه طرفدار شیعه و نه طرفدار سنی‌ها هستند بلکه با خدا و احکام الهی سر جنگ دارند.

رئیس هیئت‌های مذهبی استان یادآور شد:‌ وهابیت الان بیش از 40 هزار سایت و وب سایت برای تبلیغات گسترده و عوام فریبی ایجاد کرده است که در سایه این تلاش‌های خبیث سئوال ما اینجاست که این فرقه از کجا مورد حمایت مالی قرار می‌گیرد و چه کسانی پشت ماجرای وهابیت قرار گرفته که سبب تفرقه و آشوب در جهان اسلام شده است.

میر عباس‌زاده گفت: چطور می‌شود در افغانستان، عراق،‌ سوریه و لبنان جنگ است اما در سایر مناطق به ویژه کشورهای اروپایی و آمریکایی خبری از جنگ، نفاق و دودستگی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: هدف وهابیت عوام فریبی است تا بین شیعه و سنی تفرقه بیندازد و صهیونیسم‌ها را به صحنه بیاورد تا هر کاری که دلشان می‌خواهد در دنیای اسلام بکنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، وهابیت ، غده ، سرطانی ، است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.