مسابقات تنیس روی میز اپن لوس آنجلس، با قهرمانی دیمتری اوتچاروف نفر سوم المپیک 2012 لندن و مقام سومی فؤاد کاسب به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای تنیس روی میز اپن لوس آنجلس در رده های مختلف برگزار شد و طی آن در رده بزرگسالان، دیمتری اوتچاروف نفر سوم المپیک 2012 لندن و دارای رده 9 رنکینگ جهان از آلمان به قهرمانی رسید.
 
در این رده زمان ملا ملی پوش سابق کشورمان نیز با امتیاز 2535 آمریکا در سید 11 در این پیکارها حضور داشت ، وی در مرحله گروهی موفق شد با دو پیروزی و یک باخت به مرحله حذفی راه پیدا کند . ملا در اولین بازی حذفی 3 بر صفر مقابل جعفر شجاع به برتری دست یافت و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند ولی در این مرحله 3 بر صفر مغلوب شیائو یوان شد و از دور رقابت ها کنار رفت .
  
براساس این گزارش، در رده بالای چهل سال، فواد کاسب بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی کشورمان حضور داشت که موفق شد عنوان سوم را به خود اختصاص دهد .
 
کاسب در مرحله گروهی با سه پیروزی به عنوان نفر اول به مرحله حذفی راه یافت . سپس با پیروزی 3 بر 1 مقابل تونگ فان به مرحله نیمه نهایی راه یافت و با شکست 3 بر صفر به مایکل هیات از راهیابی به فینال بازماند و مقام سوم را به دست آورد .

فواد کاسب در مسابقه بازیکنان زیر امتیاز 2250 نیز شرکت کرد و با سه پیروزی در مرحله گروهی به مسابقات حذفی راه یافت ولی در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شوای چانگ بازیکن چینی شد و از دور رقابت ها کنار رفت .

لازم به ذکر  است،  مسابقات اپن لوس آنجلس با حضور 290 بازیکن و جایزه 36 هزار دلار برگزار شد و برخی بازیکنان ایران نیز در این پیکارها حضور داشتند./مح

برچسب ها: تنیس ، کاسب ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار