شهردار منطقه 5 تهران گفت: امسال با الگوسازی از دبیرخانه مرکزی جشنواره شکوفا هفت محله خود را به عنوان کانون های این جشنواره تعیین کردیم تا ما را در اجرای بهتر دومین جشنواره شکوفا یاری دهند.

سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی به عنوان دبیرخانه مرکزی جشنواره شکوفا 7 منطقه را به عنوان کانون تخصصی مجموعه جشنواره های شکوفا مشخص کرده که ضمن اجرای جشنواره در منطقه خود، راهبری سایر مناطق را در رشته تعیین شده بر عهده دارند که ما نیز امسال  با الگوگیری از مرکز همین اقدام را در منطقه خود پیاده کرده ایم.

وی تضریح کرد:  اکنون محله هایی که در بحث آی تی قوی هستند به عنوان هد اجرایی رشته های هفت گانه شکوفا مشخص شده اند که سرپرستی سایر محله ها را در این رشته ها بر عهده دارند.

شهردار منطقه 5 تهران خاطرنشان کرد: محله پونک به عنوان کانون اجرایی برنامه نویسی موبایل، محله جنت آباد مرکزی کانون اجرایی روباتیک، محله شاهین کانون اجرایی طراحان گرافیک، محله سازمان برنامه شمالی کانون اجرایی بازی های رایانه ای، محله سازمان برنامه جنوبی کانون اجرایی رسانه های دیجیتال و محله بهاران کانون اجرایی توسعه مهارت های رایانه ای در منطقه 5 به شمار می روند.

وی سراهاي محله را فضاي مناسبي براي گردهمايي جوانان و نوجوان در جهت غني سازي اوقات فراغت دانست و اظهار امیدواری کرد که امسال برپايي جشنواره شکوفا و دوره های آموزشی آن در تشویق شهروندان به حوزه فناوری اطلاعات و فراهم سازی زمینه های تحقق شهر الکترونیک نقش موثرتری را ایفا کند./ف

 
برچسب ها: محله ، جشنواره ، شکوفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار