نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: زندگی امام رضا(ع) باید در جای جای حکومت اسلامی کاربردی شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، موسی الرضا ثروتی افزود: مهم ترین آموزه زندگی و رفتار امام رضا(ع) نشر ولایتمداری است که از هر فرصت برای رسیدن به این هدف استفاده شد.

وی گفت: دین مبین اسلام آخرین دین و کامل ترین دین خداوند است که برنامه های جامعی برای تعالی بشر در زندگی سیاسی اجتماعی و فردی دارد و در این میان امامت رکن دین اسلام است و وجود مبارک امام هشتم نیز توفیقی برای خراسانی هاست که برکات معنوی و مادی زیادی برای آنان داشته و دارد.

ثروتی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برای زندگی به سبک اسلامی اظهار داشت: شیعیان برای اینکه بتوانند جلوه های نورانی و برکات ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دهند و خود رابه دنیا اثبات کنند باید در ابعاد مختلف حکومت مداری، سیاسی، نظامی و برخورد های بین المللی آموزه های امام رضا را به کار ببندند.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه وسملقان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری همایش ها و جشنواره ها نیز باید با هدف و رویکرد تبیین آموزه ها در زندگی جوانان و نیز نهادینه کردن زندگی به سبک و اسلوب اسلامی باشد.

وی افزود: رهروان راستین ائمه اطهار و دین اسلام، می توانند حماسه اقتصادی را پس از حماسه سیاسی رقم بزنند.

همایش علمی پژوهشی آموزه های سیاسی امام رضا(ع) در خراسان شمالی 23 شهریورماه همزمان با دهه کرامت برگزار می شود./س

برچسب ها: آموزه ، حکومت ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.