فعالان ضد جنگ در سوئد عليه سفر اوباما رئيس جمهور آمريکا به کشورشان تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي، فعالان در استکهلم پايتخت سوئد عليه سياستهاي جنگ طلبانه واشنگتن تظاهرات کرد. تظاهرات ضد آمريکايي همزمان با سفر باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا به اين کشور برگزار شد. 
يکي از تظاهرکنندگان گفت من به علل مختلفي در اين تظاهرات شرکت کرده ام. من از مخالفان سرسخت حملات هواپيماهاي بدون سرنشين آمريکا هستم. آمريکا مدعي است که با تروريسم مي جنگد اما در واقع تروريسم را همراهي و به آن کمک مي کند به بهانه مبارزه با تروريسم، آن را گسترش مي دهد. آمريکا همچنين عليه کشورهاي جهان جاسوسي مي کند. 
در اين تظاهرات، اعضايي از حزب راهزنان دريايي که در واقع جنبشي مردمي عليه سياستهاي حاکم است، شرکت داشتند. تظاهرکنندگان عليه حمله احتمالي آمريکا به سوريه شعار دادند. آنها با حمل تابلوها و پارچه نوشته هايي از بشار اسد رئيس جمهور سوريه حمايت کردند و در طرفداري از او شعار دادند. اوباما به منظور جلب حمايت بين المللي از حمله به سوريه به سوئد سفر کرده است. کاخ سفيد مي خواهد حتي بدون مجوز سازمان ملل متحد به سوريه حمله کند. اين در حاليست که ايتاليا، آلمان و سوئيس اعلام کرده اند از حمله نظامي آمريکا به سوريه حمايت نمي کنند. پارلمان انگليس نيز با اين حمله مخالفت کرده است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار