نخستین گردهمایی فرماندهان استانی پایگاه‌های بسیج ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت کار و رفاه اجتماعی اکنون در سالن هتل شادی سنندج در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در این همایش که با هدف تعامل و همفکری فرماندهان بسیج استانی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کل کشور به مدت دو روز در حال برگزاری است، 250 نفر از فرماندهان بسیج حضور دارند.
این همایش با هدف تعامل و همفکری فرماندهان بسیج دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کل کشور و با حضور 250 نفر از فرماندهان بسیج دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه برگزار می‌شود.
تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدا، تبیین سیاست‌های سازمان بسیج مستضعفین در خصوص پایگاه‌های بسیج ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همگرایی و همسویی بین بسیج سازمان‌های تابعه وزارتخانه، آشنایی فرماندهان رده‌های بسیج وزارت تعاون با ایثارگری در کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش و انتقال آن به سراسر کشور و تقدیر از فرماندهان بسیج موفق این وزارتخانه از اهداف برگزاری این گردهمایی است./س
برچسب ها: اهداف ، هماش ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.