نماینده عالی دولت در پردیس گفت: ساخت و سازهای غیر اصولی و باری به هر جهت، جز گسیل جمعیتی کثیر به نقطه ای فاقد امکانات کافی و ایجاد معضلات ناشی از آن، هیچ ره آورد مثبتی را برای شهرستان به دنبال نخواهد داشت.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان پردیس بیداد می کند.

وی ادامه داد: امروز متأسفانه مناطق شهری و روستایی شهرستان پردیس از ساخت و سازهای غیرمجاز بشدت آسیب می بینند.

بیگدلو اضافه کرد: شاید در همان ابتدای امر تنها خواسته فرد متخلف ساخت یک سقف باشد، اما بی تردید همان شخص فردای آن روز توقعات دیگری نظیر اختصاص خدمات رفاهی را مطرح خواهد کرد؛ باید از همین امروز برای جلوگیری از بروز مشکلات فردا برنامه ریزی داشت که آیا این مطالبات قابل پاسخگویی هست یا خیر؟

نماینده عالی دولت در پردیس تصریح کرد: البته این بدان معنی نیست که نباید هیچ ساخت و سازی انجام شود، در واقع بحث اصلی حرکت بر مدار قانون است، شورا باید به عنوان حلقه واسط میان مردم و نهادهای مختلف زبان گویای موکلان خود باشد.

وی با تأکید بر لزوم عدم تبعیض میان مصادیق مختلف ساخت و ساز غیرمجاز افزود: کار غیرمجاز در هر حالت خلاف چارچوب قوانین مصوب است؛ همه بخوبی می دانیم که احداث یک مجموعه هشت طبقه کار یک روز و دو روز نیست سوالی که مطرح می شود این است که در این بازه های زمانی طولانی پلیس ساختمان کجا بوده است؟

بیگدلو تصریح کرد: همین لحظه می توانم واحدهایی را به شما نشان دهم که طبقات دوم به بعد آنها بصورت غیرقانونی ساخته شده اند؛ انتظار مردم از حوزه مدیریت شهری جدید رفع معضلات و تخلفاتی از این دست است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.