امام جمعه موقت رودهن گفت: نظام جمهوری اسلامی باعث شد تا کشور ما از فعالیت استعمارگران پاک شودو استقلال و آزادی بدست آورد.

حجت الاسلام والمسلمین مویدی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ایران در دوران قبل از انقلاب در حوزه های مختلف به ویژه سیاسی محل تاخت و تاز دولت های استعمارگر مانند انگلیس و آمریکا بوده است و همیشه ایران را جریانی برای تامین خواسته ها و منفعت های خود می دانستند و دولت ها و نظام های پادشاهی کشورمان را به مستعمره خود در آورده بودند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :این موضوع باعث شده بود تا کشور ما هم از آسیب های اقدامات و فعالیت های ضد ارزشی استعمارگران بی نصیب نماند ما در راه مبارزه با استعمار در کشور شهدای زیادی را تقدیم آزادی و آزادگی در دوران قبل از انقلاب اسلامی دادیم که هر کدام در گوشه ای از کشور این واژه ها را معنا کردند.

امام جمعه موقت رودهن اضافه کرد :در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم طاغوت به عنوان دست نشانده استعمارگران شهدای زیادی را تقدیم سرفرازی این کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران کردیم بعد از چندی هم در دوران دفاع مقدس شمار شهدا و جانبازان و ایثار گران ما افزایش یافت و باعث شد تا کشور ما از فعالیت استعمارگران پاک شودو استقلال و آزادی بدست آورد.

حجت الاسلام والمسلمین مویدی زاده اظهار داشت: هر چند هنوز هم استعمارگران و دشمنان ایران و نظام جمهوری اسلامی هنوز با روش های دیگری مانند تهاجم فرهنگی و تحریم ها به دنبال تخریب نظام و آسیب به تاریخ این کشور هستند ولی ملت ما همیشه در مقابل این اقدامات دشمن استوار مقاومت کرده اند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.