ویژه برنامه "کریمه اهل بیت" کاری از گروه مناسبت های ویژه شبکه رادیویی قرآن است که در شب میلاد حضرت معصومه(س ) پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، "کریمه اهل بیت" برنامه تولیدی است که به مناسبت شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به همت گروه مناسبت های ویژه تقدیم شنوندگان می شود.

 این ویژه برنامه  جمعه 15 شهریورماه از ساعت 21:10 به مدت 45 دقیقه با هدف آشنایی بیشتر شنوندگان با شخصیت علمی و ویژگی های زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان الگو برای دختران و زنان جامعه از رادیو قرآن پخش می‌شود.

بررسی القاب حضرت معصومه(س) شرح و بیان ویژگی های زیارت حضرت معصومه(س)، بررسی مقام علمی و اخلاقی حضرت، بیان روایات ائمه معصومین (علیهم السلام) درباره آن حضرت، بیان کرامات ایشان و هجرت حضرت و سفربه سوی مشهدالرضا از محورهای موضوعی این برنامه است.
بیان اهمیت جایگاه دختر در خانواده و همچنین نقش و جایگاه زن در اسلام با توجه به الگوی حسنه ای چون حضرت فاطمه معصومه (س) به کارشناسی طاهره همیز از مهمترین بخش های این برنامه است.

ارتباط تلفنی با مرکز قم و ترسیم فضای حرم حضرت معصومه(س) و گزارش مردمی نیز از بخش های دیگر برنامه "کریمه اهل بیت" است.

ویژ برنامه "کریمه اهل بیت" کاری از گروه مناسبت های ویژه است که جمعه, 15شهریورماه ساعت21:10 به سردبیری و تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید و گویندگی آدینه اللهیاری از شبکه رادیویی قرآن برروی موج اف ام ردیف100مگاهرتز پخش می شود. /ص

برچسب ها: اهل بیت ، میلاد ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار