چهارمين دوره شوراهاي شهر و روستا که از روز گذشته فعاليت رسمي خود را آغاز نمود با افزايش تعداد اعضاي آن در بسياري از شهرها روبرو بود که شهرستان ملارد نيز از اين قاعده مستثني نبود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، آغاز به کار چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان ملارد با افزايش تعداد اعضاي آن به 13نفر، وزنه سنگين و حائز اهميتي در روند رو به رشد شکوفايي و بالندگي شهري محسوب مي‌شود.
شوراهاي شهر و روستا به عنوان يکي از نهادهاي برآمده از انتخابات مردمي در مديزيت مترکز منطقه‌اي و شهري با نظارت بر عملکرد و فعاليت شهرداري‌ها و تعيين مديريت شهري، نقش موثري را در تامين مطالبات مردمي ايفاء مي‌نمايد.
پرسشگر بودن شوراها و به تبع ملزم نمودن مديريت شهري به پاسخگويي يکي از بازوهاي توانمندي است که مي‌تواند به ارتقاء سطح کمي و کيفي خدمات شهري و مديريت اصولي و هوشمندانه بينجامد.
افزايش تعداد اعضاي شوراها در دور جديد فعاليت اين نهاد مردمي در سطح شهرستان ملارد خدمتي است که در صورت تقويت هر چه بيشتر همياري بين اعضا و مديريت کارشناسانه و مطلوب و به تبع افزايش وارتقاء سطح خود جمعي در مديريت شهري، مي‌تواند توسعه پايدار شهري  در اين منطقه را که از ظرفيت‌هاي بالقوه بسياري نيز در حوزه‌هاي گوناگون برخوردار است را محقق نمايد.
اميد ان مي‌رود اعضاي جديد با شناخت تهديدها وفرصت‌هاي جاري و  ساري ونقاط ضعف و قوت اين منطقه و در ک دغدغه‌هاي مردم شريف ايران شهرستان به عنوان يکي از نواحي مهاجر پذير در سطح استان تهران روند توسعه پايدار شهري در اين منطقه را تسريع بخشند و برگ زرين و درخشاني را در پرونده عملکرد شوراي اسلامي شهرستان ملارد در دروه جديد ثبت نمايند./ف
برچسب ها: جمع ، مطالبه ، مهاجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار