رييس سازمان هواپيمايي كشوري جذب سرمايه را از اولويت‌هاي اين سازمان برشمرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، كاپيتان پهلواني در دومين نشست مشترك فرماندهان پليس فرودگاههاي سراسر كشور و حفاظت هواپيمايي با بيان اينكه در سال گذشته 17 ميليون جابجايي مسافر از طريق شبكه حمل و نقل هوايي انجام شد، افزود: هشت ميليون از اين سفرها به خارج از كشور انجام شد كه سه ميليون آن با هواپيماهاي داخلي و پنج ميليون آن با هواپيماهاي خارجي بوده است.

معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه اگر اهتمام ويژه‌اي در صنعت هوايي صورت گيرد شاهد رونق خواهيم بود، گفت: 366 ميليارد دلار ميزان گردش مالي صنعت هوايي است.

وي با اشاره به فعاليت حدود 57 فرودگاه در سطح كشور، اظهار كرد: هشت فرودگاه كشور بين‌المللي هستند كه در ايام حج اين تعداد افزايش مي‌يابد.

رييس سازمان هواپيمايي كشوري وجود صنعت هوايي در نقاط مختلف دنيا را يكي از مولفه‌هاي مثبت و برجسته اقتصادي دانست و اظهار كرد: در هر جا كه صنعت هواپيمايي رونق داشته باشد، يك مولفه مثبت اقتصادي نيز حضور خواهد داشت.

كاپيتان پهلواني حفاظت را وظيفه خطير در فرودگاه‌ها دانست و گفت: همدلي ميان سازمان هواپيمايي كشوري، حفاظت هواپيمايي و پليس در نوروز امسال به اوج خود رسيد و همه ثمره آن را ديدند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هواپیمایی ، جذب ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار