مدیر خانه شهریاران جوان از برگزاری 22 نگار گذر با عنوان در و صدف و با محوریت عفاف و حجاب در سطح مناطق 2 گانه شهر تهران خبر داد.

اشتری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،ضمن اعلام این خبر با اشاره به اینکه یکی از مظاهر اصلی ارتقای فرهنگ اسلامی، آموزش و ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه است افزود: حفظ حجاب و عفاف از اموری است که نقش مهمی در ایجاد فضای فرهنگی مناسب در جامعه دارد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و تبلیغات وسیع دشمنان علیه فرهنگ اسلامی تاکید کرد رشد فرهنگ حجاب در جامعه سپری در برابر این هجمه هاست که موجب شکل گیری فضای مناسب فرهنگی در جامعه و شکست تهاجم فرهنگی دشمنان می شود.
وی ضمن بیان موضوعات مطرح شده در نگار گذر تصریح کرد:این نگار گذر 88 عدد پوستر حجاب و عفاف با عناونینی همچون تاریخچه پوشش در جهان، تاریخچه پوشش در ایران، پوشش درایان، عفاف و حجاب در اسلام عفاف در حبس(کشف حجاب)، هجوم خاموش، مسئله حجاب از نگاه علوم، حجاب در قرن 21، به خاطر حجاب( حجاب جبهه جهانی زن مسلمان)، به نمایش گذاشته شد.

اشتری هدف از برگزاری این نگار خانه را آگاهی بخشیدن به بانوان جامعه و ارائه پیام هایی که باید به بانوان در زمینه حجاب و عفاف در مورد آن آگاهی داشته باشند ذکر و افزود: این نگارگذر، به عنوان کاری مناسب در زمینه ارایه امر به معروف و نهی از منکر و به شکل تصویری در جامعه است.

وی همچنین ضمن اشاره به استقبال 5000 نفری شهروندان و به خصوص جوانان تهرانی از این نگارخانه گذر گفت: امید ست فعالیتی که به همت امور بانوان ستاد و مناطق خانه شهریاران جوان و بانوان عضو این خانه اجرا شد آغازی جهت آشنایی عمیق نسل جوان با مسئله حجاب و عفاف و رعایت بیش از پیش آن شود ./ف
برچسب ها: عفاف ، حجاب ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار