سومين جشنواره وقف چشمه هميشه جاري صبح امروز در تالار وحدت برگزيدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران اختتاميه سومين جشنواره وقف هميشه جاري صبح امروز چهارشنبه 13 شهريور با حضور حجت الاسلام و المسلمين محمدي نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه كشور و حجت الاسلام و المسلمين احمد شرفخاني در تالار وحدت برگزيدگان خود را شناخت.  
 
در ابتداي اين مراسم حجت الاسلام شرفخاني معاون فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور در سخناني گفت: جشنواره وقف چشمه هميشه جاري در سال 89 در هفت رشته اعلام فراخوان كرد و بيش از سه هزار اثر به دبيرخانه ارسال شد و از ميان آن ها 68 اثر برگزيده شد.  
 
وي ادامه داد: اين جشنواره براي تحقق منويات مقام معظم رهبري مبني بر ترويج فرهنگ وقف در جامعه با يك نظرسنجي علمي و پژوهشي از سال 89 اغاز شد.  
 
وي افزود: در دومين دوره اين جشنواره نيز دو هزار و 948 اثر به دبيرخانه ارسال شد كه 32 اثر برتر انتخاب و تجليل شدند.  
 
وي با اشاره به سومين دوره جشنواره وقف چشمه هميشه جاري يادآور شد: در اين دوره نيز 120 اثر به بخش فيلم،‌118 اثر به بخش فيلم نامه، 200 اثر به بخش رسانه هاي مكتوب و 150 اثر به بخش پوستر ارسال شد كه در اين ميان 31 نفر به عنوان برگزيده انتخاب شده و مورد تجليل قرار مي گيرند.  
 
به گفته شرفخاني از ابتداي انقلاب اسلامي تا سال 89 متوسط وقف در كشور سالانه به حدود 200 وقف مي رسيد كه طي سالهاي اخير اين رقم به حدود 2000 وقف در سال افزايش يافته است.  
 
يادآور مي شود در اين مراسم طالب زاده و پرويز شيخ طادي از كارگردانان و مستندسازان برجسته كشور و حجت الاسلام و المسلمين محمدي نيز سخنراني كرد و از برگزيدگان تجليل كردند./ف

برچسب ها: تالا ، وحدت ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار