مراسم اهدای جوایز و معرفی برگزیدگان دومین جشنواره بین‌المللی عکس رژان جمعه 15 شهریور از ساعت 18 در تالار استاد شهناز خانه ی هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری هنرمندان، در بخش اصلي اين جشنواره به 7 عکاس برگزيده، نشان جشنواره، لوح تقدير و 500 يورو جايزه نقدي اهدا خواهد شد و در بخش ويژه هم به 2 عکاس برگزيده، نشان جشنواره، لوح تقدير و 500 يورو جايزه نقدي اهدا مي‌شود. به تمام هنرمنداني که آثارشان براي نمايشگاه برگزيده شده است، در پایان گواهي شرکت و کتاب نمايشگاه تعلق مي‌گيرد و بابت امتياز نمايش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به نمايشگاه به هر يک از آثار انتخاب شده مبلغ 25 يورو پرداخت خواهد شد. 13 هزار و 430 عکس از1569 عکاس به دبیرخانه این جشنواره رسید که 115 عکس در بخش اصلی با موضوع آب و 26 عکس در بخش ویژه با موضوع آبرسانی به نمایشگاه پایانی این جشنواره راه‌ پیدا کرده است. «میشل ستبن»، «رخشان بنی اعتماد»، «سیف الله صمدیان»، «نیک ذات»، «مجید سعیدی» آثار رسیده به دومین جشنواره بین‌المللی عکس «رژان» را داوری کردند.
 
گفتني است؛ نمایشگاه دومین جشنواره بین‌المللی عکس رژان که روز جمعه 15 شهریور برگزیدگان خود را خواهد شناخت، تا 19 شهریور در نگارخانه‌های چهار فصل خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.