عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت :وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس از انعقاد پروتکل بین بانک مرکزی و وزارت صنعت برای تامین ارز 1226 کالاهای اساسی ومایحتاج عمومی مردم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بهروز نعمتی با اشاره به برنامه های 100 روزه و 15 روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت که روز گذشته در کمیسیون صنایع و معادن مجلس از سوی نعمت زاده اعلام شد، افزود: بحث های مختلفی مطرح شد به طوری که در همان ابتدا اعضای کمیسیون صنایع و معادن مسائل مربوط به قیمت گذاری خودرو مطرح کردند.
 نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه صنایع در مناطق محروم، قیمت گذاری خودرو و توسعه معادن از جمله مواردی بود که از سوی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شد.
این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در حال حاظر در بخش صنعت وجود دارد بحث تامین تسهیلات و منابع ریالی و ارزی مورد نیاز واحد های صنعتی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز مطرح شد.
 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجل با بیان اینکه نعمت زاده از جلسات یک هفته درمیان در روز پنج شنبه با خودروسازان خبر داد و گفت: این جلسات به صورت دو هفته یکبار برگزار می شود اما هنوز به جمع بندی نرسیدیم.          
 این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به اینکه نعمت زاده از تامین ارز 1226 مایحتاج عمومی مردم خبر داد، گفت: البته این ارز در حال حاضر برای بخش دولتی تامین می‌شود اما قرارشد ارز 1226 برای کالاهای اساسی که از سوی بخش خصوصی وارد می شود نیز تخصیص یابد./س
برچسب ها: امضا ، بانک ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.