نماينده مردم خواف و رشتخوار بر لزوم توج ويژه به معادن اين منطقه تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران محمد نگهبان سلامي نماينده مردم خواف و رشتخوار در مجلس در جلسه علني امروز (چهارشنبه) در تذكر شفاهي خود اظهار داشت: از وزير راه مسكن و شهرسازي تسريع در احداث جاده تربيت حيدريه به خواف را خواستاريم چرا كه حوادث ناگواري در اين جاده به وقوع مي‌پيوندد.  
 
وي خطاب به وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: حوزه انتخابيه خواف و رشتخوار معادن سنگ آهن قابل توجهي دارد كه در رشد منطقه تاثيرگذار است از اين رو وزير صنعت، معدن و تجارت بايد زيرساخت‌هاي مورد نياز كارخانه‌ها و شركت‌هاي فعال در اين منطقه را آماده كند.
 
نگهبان سلامي با تاكيد بر لزوم تسريع در احداث جاده خواف به هرات از سوي وزير راه تصريح كرد: در منطقه خواف ميراث فرهنگي و ماندگاري وجود دارد كه در رونق منطقه تاثيرگذار است از اين رو مسئولين بايد به اين ميراث توجه كنند.
 
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات ادامه داد: وزير كشاورزي همچنين بايد با توسعه صندوق تعاون كشاورزان و خريد تضميني زعفران و محصولات كشاورزي مردم اين منطقه مشكلات كشاورزان را حل كند.  
 
وي خاطر نشان كرد: مردم خواف و رشتخوار در تامين انرژي نيازمند اعتبارات ويژه هستند از اين رو وزير نيرو نيز بايد به اين مسئله توجه كند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: معادن ، سنگ ، آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار