در بهمن ماه امسال 100 هزار دانشجو تحت تعلیم و تربیت دانشگاه فرهنگیان قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ جهانبخش محبی نیا، رئیس دانشگاه  فرهنگیان امروز صبح در چهاردهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و چهاردهمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه در پردیس گفت: فیزیک امروزه ما، با دارا بودن رشته های متنوعی محشری در عالم به وجود آورده تا همه آنها که خوابند بیدار شوند.

وی تصریح کرد: امروز ایران جزء کشورهای جهان اسلام است که توانسته در عرصه جهانی در تمام زمینه های علوم حرفی برای گفتن داشته باشد.

 محبی نیا، تاکید کرد:در این راستا، معلمان ما، باید قرار از دانش آموز بستانند و بنیان های کهنه را بر اندازند هم اکنون دانش آموزان امروز به طراحی نو نیازمند هستند.

 سرپرست دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد: در جامعه ما، توجه به علم به یک جریان تبدیل شده و نیاز است در زمانی مناسب اجتماع، روابط بین انسان ها و روابط اقتصادی و توجه به زیر ساخت های علمی می شود که امروزه این توجه صورت می گیرد.

 محبی نیا، ضمن اشاره به اینکه ساختن بنیاد آموزشی و پرورشی امروز حائز اهمیت است افزود: کلید توسعه در آموزش و پرورش است و آموزش علم فیزیک، معلمین این علم در دانشگاه فرهنگیان باید مورد توجه قرار گیرند.

 همچنین در پایان کنفرانس، تفاهم نامه ای به منظور  قرار گرفتن امکانات دانشگاه فرهنگیان در اختیار اتحادیه انجمن معلمان فیزیک ایران و دانشگاه فرهنگیان منعقد شد./ح
برچسب ها: فیزیک ، آموزش ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار