استاندار البرز اولین قدم اعضای شورای شهر را طبق قانون انتخاب شهردار دانست و گفت: شروع فرآیند انتخاب عمل به قانون است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر اصغر عربیان در اولین گردهمایی اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای استان البرز با خیر مقدم به اعضا، فرمانداران ، شهرداران، بخشداران، و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حرف اول در موفقیت در امور را همدلی و همکاری می زند و هر گاه نیز به نظر مشورتی در امور نیاز باشد باید در کنار هم قرار بگیریم.

وی با بیان این که مردم شما را رصد می کنند عنوان کرد: در انتخاب شهردار توجه کامل به معیارهای یک فرد اصلح مد نظرتان باشد و به معیار قانونی دقت کامل داشته باشید.

عربیان ادامه داد: دومین قدم آسیب شناسی شوراهای دوره های گذشته و برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای رفع مشکلات مردم است.

وی به معضل در فصل بازگشایی مدارس، آلودگی هوا ، تنگ شدن فضای زندگی  و کمبود فضای سبز در استان اشاره کرد و گفت: یکی از وجوه تکلیفی شوراها بحث امور شهری و سالم سازی محیط زندگی شهروندان است.

استاندار البرز با بیان این که اعتبارات زیادی در بخش فرهنگی هزینه شده ولی راضی کننده نبوده است تصریح کرد: اعتیاد به مواد مخدر ، افزایش معتادین، قتل و سرقت را در پی دارد و اکنون نیز مسئولیت مستقیم جمع آوری معتادین از سطح شهر و بازپروری آن ها بر عهده شهرداری است.

وی در پایان با بیان این که مصوبه اعضای شورای شهر قانونی و لازم الاجرا می شود خاطر نشان کرد: اعضای از اقدامات فردی که جنبه دخالت دارد بپرهیزند./

برچسب ها: استاندار ، شهردار ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار