برپایی نخستین همایش سراسری تئاتر کاربردی

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری نخستین همایش سراسری تئاتر کاربردی را با شعار "از هم، به هم و با هم بیاموزیم" از 18 تا 22 شهریورماه برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نخستین همایش سراسری تئاتر کاربردی با برگزاری کارگاه های آموزشی تئاتر آموزشگر و تئاتر با اجتماعات و همچنین نشست های گفت و گوی انتقادی تئاتر آموزشگر و تئاتر درمانگر آغاز می شود. همچنین اجراهای کاربردی،  تئاتر شورایی، تئاتر میراث و ارائه تجربه ها و تئاتر خاطره از بخش های دیگر این همایش است.

در این رویداد فرهنگی هنری تعدادی از گروه های نمایشی، که دوره‌های مقدماتی و پیشرفته تئاتر کاربردی را با آموزش اساتید و کارشناسان حوزه هنری پشت سر گذاشته بودند، ضمن اجرای آثار خود به نقد و تحلیل آثار یکدیگر می پردازند.

همچنین به گفته علی ظفر قهرمانی نژاد، مدیر دفتر تئاتر کاربردی حوزه هنری، در این همایش دو مدرس از کشور آلمان "تئاتر اجتماع" و "تئاتر برای زندگی" را با هنرجویان کار خواهند کرد. یک مدرس از کشور امریکا "تئاتر درمانی" و  یک مدرس هم از کشور ترکیه "تئاتر زندان" را برای هنرجویان تشریح می کنند.

گفتنی است، نخستین همایش سراسری تئاتر کاربردی از 18 تا 22 شهریورماه در حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می شود./ي2
برچسب ها: همایش ، تئاتر ، کاربردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار