سومين دوره مسابقات ريخته گري دانشجويان كشور به ميزباني دانشگاه صنعتي سهند تبريز و به همت سازمان علمي دانشجويي مهندسي مواد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، رييس برگزاري اين مسابقات بااشاره به اینکه در اين مسابقات بيست تيم از سراسر كشور از امروز تا ۱۵ ماه جاري در تبريز به رقابت مي پردازند ادامه داد: سومين دوره اين مسابقات در قسمت هاي مختلف شامل كميته علمي، اجرايي و ارتباط با صنعت است.

وي اضافه كرد: در بخش تئوري مسابقات ۶۰ نفر در قالب ۲۰ تيم پس از داوري مرحله نخست، به مرحله عملي راه يافته اند.

وي آشنايي بيشتر دانشجويان با فرايندهاي عملي ريخته گري و جذب دانشجويان نخبه به اين زمينه، ايجاد انگيزه و شور و نشاط علمي در ميان دانشجويان و تقويت روحيه كار گروهي در ميان دانشجويان را از اهداف اصلي برگزاري مسابقات ملي ريخته گري دانشجويان كشور عنوان كرد.

مقدم ايجاد و افزايش ارتباط دانشجويان مهندسي مواد و متالورژي دانشگاه ‌هاي كشور با يكديگر و تبادل اطلاعات و نظرات مفيد در زمينه ريخته‌گري، ايجاد ارتباطي مناسب بين دانشگاه و صنعت با مطرح كردن يكي از مشكلات صنعت به عنوان موضوع مسابقه و برگزاري كارگاه آموزشي در زمينه ‌هاي مربوط به ريخته گري به صورت جانبي در كنار مسابقات را از ديگر اهداف برگزاري اين مسابقات برشمرد.

رييس برگزاري سومين دوره مسابقات ريخته گري دانشجويان كشور يادآوري كرد: دوره هاي اول و دوم اين مسابقات به ميزباني دانشگاه صنعتي و دانشكده فني و حرفه اي شهيد مهاجر اصفهان برگزار شده بود. /س

برچسب ها: مسابقات ، ریخته ، دوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.