سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق گسترده انبار مواد شیمیایی در خیابان ناصر خسرو خبر داد، گفت: علت حادثه در حال بررسي است.

جلال ملکی در بیان جزئیات این خبر به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 6 و 40 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی استان تهران از حریق انبار مواد شیمیایی و محبوس شدن تعدادی از کارگران در خیابان ناصر خسرو کوچه خدابنده لو مطلع شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه هزیمت عازم محل شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک باب منزل مسکونی متروکه 300 متری به انبار مواد شیمیایی تبدیل و به صورت کاملاً نا ایمن نگه داری و چیده شده بود و هیچ گونه برچسب و نشانه ای بر روی مواد شیمیایی درج نشده بود و به همین علت عملیات اطفای حریق بسیار سخت و دشوار شد.

ملکی اذعان کرد: آتش به سقف و درختان خانه نیز سرایت کرده بود و 6 تن از کارگران در اتاقی در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند . آتش نشانان در اولین اقدام 6 تن از کارگران را با تلاش فراوان خارج کردند و سپس عملیات اطفای حریق را انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: عملیات در ساعت 9 و 15 دقیقه بدون تلفات جانی و مصدوم به پایان رسید. گفتنی است علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار