نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری بر نظارت تولیدات داخلی تاکید کرد و این امر را مؤثر در سامان پیدا کردن اقتصاد صحیح دانست.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،"آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی" نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (چهارشنبه، 13 شهريور) در نطق پیش از دستور اجلاس چهاردهم خبرگان رهبری به موضوعات بیکاری، اشتغال و فرهنگ کار در جامعه پرداخت.
 
وی فرهنگ‌سازی را به عنوان بستری برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری دانست و افزود: برخی از افراد جامعه برای بعضی از مشاغل خط قرمز تعیین کرده و همین امر نه تنها مشکل اشتغال را رفع نخواهد کرد، بلکه روز به روز بر بیکاری جوانان افزوده خواهد شد.
 
آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اسراف و تبذیر در بین خانواده‌ها و برخی دستگاه‌های اداری بود بر نقش نخبگان و مسؤولان در جلوگیری از این کار حرام موثر دانست.
 
نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تولید کشور گفت: اگر ما در تولید موفق شویم و در مصرف هم الگوی اسلامی  مدّ نظر قرار گیرد در سایر عرصه‌ها موفق خواهیم بود. ملتی که تولید ندارد چگونه مي‌خواهد تورم نداشته باشد؟
 
وی رسیدگی به وضع کشاورزان و اصلاح امور این قشر زحمتکش جامعه را خواستار شد و خاطر نشان کرد: دولت محترم باید در تخصیص یارانه‌ها به این گونه بخش‌های تولیدی همت بیشتری به خرج داده و برنامه منظمی در این خصوص داشته باشد.
 
آیت‌الله نعیم‌آبادی یکی دیگر از موانع تولید و مشکل بیکاری را مسأله جدی قاچاق کالا دانست و از مسئولان ذی ربط خواست مبارزه‌ای اساسی در این خصوص انجام دهند.
 
نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری بر نظارت تولیدات داخلی تاکید کرد و این امر را مؤثر در سامان پیدا کردن اقتصاد صحیح دانست.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار