اولین جلسه ستاد بازگشایی مدارس مهر فلم در منطقه 3 امروزبا حضور قائم مقام شهردار، معاون حمل و نقل ترافیک، معاون امور اجتماعی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، نمایندگان و شهرداران نواحی منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مرادی در اولین جلسه ستاد بازگشایی مدارس با اشاره به ممانعت از هر گونه عملیات عمرانی که منجر به کندی ترافیک شود افزود: با توجه به وجود مراکز آموزش متعدد و ویژگی سفر خیر بودن این منطقه باید تمهیدات مورد نیاز پیش بینی شود.

وی در ادامه با اشاره به رضایت شهروندان اظهار داشت: با توجه به فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید با نظافت و پاکسازی پایانه ها ایستگاه های اتوبوس و اطراف حفاری ها به گونه ای باشد که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

در ادامه همچنین معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به کاهش ترافیک و روان سازی ترافیک در اوایل سال تحصیلی اظهار داشت: ساماندهی و نظارت دقیق بر عملکرد سرویس های مدارس یکی از ارگان موثر در روان سازی ترافیک در هفته های اول مهر ماه است و با برنامه ریزی های لازم از سوی ستاد برای راه اندازی سرویس ها و کاهش استفاده والدین از وسایل شخصی در کاهش ترافیک تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: تشکیل پلیس مدرسه به منظور تامین ایمنی دانش آموزان و نصب و پاکسازی علائم ترافیکی و خط کشی های معابر و بهسازی پایانه های ونک ، حقانی و قلهک نیز در نکات مورد توجه است.

در ادامه همچنین معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به مدارس و مراکز آموزشی متعدد در منطقه با وجود مدارس و مراکز آموزشی متعدد در این منطقه که بخشی از آن ها پذیرای دانش آموزان ساکن در سایر مناطق شهر تهران نیز باعث افزایش بار ترافیکی می شود.

وی اظهار داشت: برنامه های آموزشی و جشن های دانش آموزی در سطح مدارس منطقه طی سال تحصیلی جدید از برنامه های این معاونت است.

در ادامه معاون فنی و عمرانی منطقه نیز با اشاره به توقف کلیه مجوزهای حفاری از شانزدهم شهریورماه تصریح کرد: از شانزدهم شهریورماه تمامی مجوزهای حفاری متوقف می شوند و از ارائه پیشنهادات و درخواست های مدیران و مسئولان مراکز آموزشی:  برای بهسازی انهار و جداول محوطه بیرونی مدارس برای سهولت تردد دانش آموزان استقبال می شود.

در ادامه پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه با اشاره به برخورد با تخلفات منطقه اظهار داشت: تقویت نیروها، استقرار گشت های ویژه در اطراف مراکز آموزشی پرتردد، کنترل و برخورد با پارک های حاشیه ای، اعزام افسران به مدارس و برخورد با تخلفات به ویژه با سرویس های مدارس از جمله نکات مورد توجه پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه سال تحصیلی جدید است.

مرادی خاطر نشان کرد: رضایت شهروندان در نحوه عملکرد واحد های ستادی و اجرایی از مهم ترین نکات قابل توجه است./

برچسب ها: مهر ، بازگشایی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار