واحد بازيافت ناحيه يک منطقه 9 اين بار ميزبان نونهالاني بود که براي پاکيزه نگه داشتن شهراقدام به تفکيک پسماندهاي خشک کردند تا بتوانند در نسل هاي متفاوت چهر شهر را دگرگون سازند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران تقي محمد آقايي رئيس اداره امور شهري و محيط زيست ناحيه يک منطقه 9 با اعلام اين خبر افزود: به منظور همکاري هر چه بيشتر کودکان، اقدام به آموزش بازيافت و تفکيک از مبدا پسماندهاي خشک جهت جداسازي و تفکيک زباله از مبدا به نونهالان مهدکودک مرکز فرهنگي و هنري رضوان کرد.
وي گفت: جهت آموزش شهروندان با توزيع بروشورهاي آموزشي به آنان در خيابان ميرقاسمي و کوچه هاي اطراف و آموزش چهره به چهره واحدهاي تجاري در خيابان دامپزشکي و تفکيک پسماند خشک و همچنين آشنايي بيشتر شهروندان در امر بازيافت و اهميت آن در حفظ طبيعت اقدام به توزيع بروشورهاي آموزشي در ايستگاههاي اتوبوس و واحدهاي تجاري کرد.
رئيس داره امور شهري ومحيط زيست ناحيه يک منطقه 9 با اعلام اين خبر افزود: در راستاي پيشبرد اهداف سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران به منظور جلب مشارکت شهروندان در امر بازيافت و تفکيک پسماند از مبدا واحد بازيافت اقدام به توزيع بروشور و برپايي غرفه آموزشي و اطلاع رساني تفکيک پسماند در بوستان المهدي کرد./
برچسب ها: طلا ، کثیف ، خشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار