نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید وحدت، همدلی، برنامه ریزی و تعامل با مسولان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در مراسم تحلیف و ادای سوگند منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر افزود: اعضای شورای شهر در صورتی به توسعه پایدار استان چهارمحال و بختیاری کمک می کنند که بتوانند با وحدت کار گروهی انجام و مردم را در آبادانی شهر مشارکت دهند.

وی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر باید منافع کلان شهر و رشد همه جانبه منطقه را با برنامه ریزی پیش ببرند تا خدمتی به مردم و نظام کرده باشند.

حجت الاسلام نکونام افزود: اعضای شورای شهربا ادای سوگند به کلام الله خود را به خدا، مردم و نظام جمهوری اسلامی متعهد می کنند بنابراین باید آگاهانه و عالمانه به رشد و توسعه استان کمک کنند.
در این مراسم نماینده سومین دوره شورای اسلامی شهر به ارائه گزارشی از عملکرد پرداخت و پیام وزیر کشور به شوراها توسط معاون عمرانی استاندار قرائت شد.

در پایان منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر درمقابل قرآن سوگند یاد کردند که تا مادامی که در شورای اسلامی شهر عضویت دارند دررعایت صرفه و صلاح پیشرفت شهر و شهرداری اهتمام نمایند.
استان چهارمحال و بختیاری دارای 40 شهر با 218 عضو شورای اسلامی شهر است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.